2006-03-08

Uppehåll i skrivandet

Som ni märker har jag inte skrivit särdeles mycket den senaste tiden. Det beror enbart på att jag har blivit med köpelägenhet och ägnar min tid åt att renovera denna. När det är klart så kommer jag att blogga på som förut, men ni som vill ha något annat att läsa under tiden så rekommenderar jag Kulturella fåror, min mycket gode vän och kära kamrat. Dessutom bör ni läsa Frihet & Framsteg, Bulten i Bo, Jinge, Esbati, Fotolasse, Röda Raketer, David Tjeder, Tora Breitholtz, Fredrich Legnemark, Mr Brown, Motvallsbloggen, Olydig och sist men inte minst: om ni gillar ungcenterns söta och starka kvinna från Värnamo läs då Annie. Vad gäller tidskrifter så vill jag rekommendera Clarté, Folket i Bild och ungkommunisternas Rebell. Tidningen Proletären ger dig ett arbetarperspektiv på verkligheten.

5 kommentarer:

Ulf Bjereld sa...

Ha det så fint bland tapeterna och målarpytsarna! Vi ses när du är färdiginredd.

Anonym sa...

Och jag väntar på våren, så att jag ska kunna ta itu med en massa reparationer och förbättringar på torpet (där vi bor premanent) och då jag inte kommer att ha så mycket tid att blogga. När den tiden kommer får jag hänvisa till dig istället, som då redan fixat din lägenhet och har mer tid att blogga igen :-)

Johan sa...

haha, småborgare!!

Johan sa...

kf: Ett ord: ironi.

M Hazard sa...

Nu kan vi få uppleva cirkelironi!