2006-05-02

Att bestämma sig på förhand

Tydligen så är man inte betrodd att debattera med vissa liberaler om man länkar till Bulten i Bo och Jinge, i alla fall inte om den liberala debattören heter Delphi-Lisa: "Innan man slösar för mycket tid på Malte [VoS] rekommenderas att läsa hans blog med hänvisnignar till både jinge och bulten. Bara för att känna in vad man pratar med/mot då...*" Att känna mig på pulsen genom att debattera med mig eller i alla fall läsa vad jag själv skriver här på min blogg verkar inte vara en metod som faller Hr/Fru/Frk Delphi-Lisa i smaken, bättre då att döma mig efter vad två personer jag aldrig träffat skriver. Ja, det är en konstig attityd, må jag säga. PS. Vill ni döma mig efter vad någon annan skriver så bör ni titta in hos Kulturella fåror, min allra bästa vän och kamrat, som jag har mer att göra med än både Bultas och Jinge. * www.louisep.com, "Under skatter vi digna…", kommentar avDelphi-lisa 02/05/2006 - 21:52

Inga kommentarer: